מדיניות פרטיות

מדיניות פרטיות באתר גיא ברכה

איסוף מידע
האתר אוסף פרטי קשר מהמשתמשים: שם מלא, כתובת דוא"ל, ומספר טלפון. המידע נאסף רק כאשר המשתמש ממלא את טופס יצירת הקשר באתר.

שימוש במידע
המידע שנאסף ישמש רק לצורך יצירת קשר עם הגולשים. אין המידע מועבר לצדדים שלישיים, למעט במקרה בו יועבר לסוכנות שיווק דיגיטלי לצורך פרסום ושיווק.

עוגיות (Cookies)
האתר עשוי להשתמש בעוגיות (cookies) לצורך שיפור חוויית המשתמש. העוגיות עשויות לכלול מידע טכני הנוגע לדפדפן שלך והשימוש שלך באתר. אם אינך מעוניין בשימוש בעוגיות, תוכל לשנות את ההגדרות בדפדפן שלך.

שימור מידע
המידע נשמר בענן ויעשה בו שימוש אך ורק לצורך השגת פניות מקצועיות. המידע מאובטח באמצעות סיסמאות הצפנה, ויש להניח כי יישאר שמור לפרק זמן לא מוגבל, עד שיוסר על פי בקשה עתידית או לפי הצורך.

זכויות המשתמש
המשתמש לא יכול לעדכן או למחוק את המידע שנשמר אודותיו באתר. עם זאת, תוכל לפנות אלינו בכל עת כדי לשאול או לבקש הבהרות לגבי המידע שנשמר אודותיך.

הסכמה
על ידי השארת פרטים בטופס יצירת הקשר, אתה מאשר את הסכמתך למדיניות זו.

 

פרסומות בהם השתתפתי

שאלות ותשובות

הדמות של "דור" בעניין של זמן. היום כשאני מסתכל עלי בתפקיד הזה אני קצת נבוך. חשבתי שאני משחק מישהו שהוא רחוק ממני- גיא. אבל במבט לאחור…כנראה שזה מה שהקרנתי גם החוצה כגיא…עובדה- אני השחקן היחידי שאמרו לו להשתמש בבגדים שהוא לובש מהבית, עם המשקפיים שלי..זה הייתי אני.

העבודה של השחקן היא "אודישנים" זאת העבודה…כשאתה מתקבל לתפקיד אז זו כבר עבודה שמלאה בשחרור (עם הבמאי טוב והרצפה לא עקומה:-)) האתגר שלי כשאני מקבל עבודה זה- איך אני מספק את הסחורה ועושה את העבודה לשביעות רצוני ורצון הבמאי כמובן.

עם השנים אני פחות מסודר בשיטות ובחוקים. פעם הייתי פועל בכל שיטות המשחק… אוטה האגן, סטניסלבסקי, לי שטרסברג, רצון, מעצור וכ"ו.
היום אני מבין שכל העבודה שאני עושה לפני העליה לבמה,בחזרות ובתהליך העבודה המקדים, יכול לעוף דרך החלון כשאתה על הבמה עם פרטנר או מול במאי. אנחנו כלים ליצירה של הבמאי. אנחנו חלק מהמערכת. דברים יכולים לקרות על הבמה שלא תכננת או צפית ואתה צריך להיות שם ולהקשיה אני ממשיל משחק על הבמה כמו משחק טניס… לקבל ולתת את הכדור.
אני יכול להיות שחקן טניס מעולה, אבל מה אם באמצע המשחק יש רוח חזקה, או יורד גשם, או שהקהל צועק יותר מדי… צריך להקשיב ולהגיב לכאן ועכשיו ולסמוך שהעבודה המקדימה שעשית נמצאת בתודעה שלך פנימה.

אין לי תפקיד ספציפי. אני רוצה לכתוב תפקיד שייגע באנשים. תפקיד ראשי בטלויזיה זה מה שבא לי כרגע כי המסך הוא הדבר החזק בתקופה שלנו. תפקיד שבו הדמות שלי מובילה את המערכת. תפקיד שבו אנשים מתחברים אלי.

אני תיאטרלי, דרמטי עם חוש קומי שנון שלפעמים רק אני מבין, אני נולדתי להיות שחקן- זו לא היתה בחירה.