תקנון האתר
ברוכים הבאים לאתר גיא ברכה
ברוכים הבאים לאתר האישי של גיא ברכה, שחקן, זמר במאי ומפיק. האתר נועד להציג את יצירותיו של גיא ברכה ולהוות פלטפורמה לקבלת פניות והזדמנויות מקצועיות.
תנאי השימוש
השימוש באתר זה מהווה הסכמה לתנאים המפורטים כאן. אם אינך מסכים לתנאים, עליך להימנע מהשימוש באתר. האתר מכיל תוכן המוגן בזכויות יוצרים. כל זכויות התוכן באתר שייכות באופן בלעדי לגיא ברכה ואין להעתיק או להשתמש בתוכן כלשהו ללא אישור מראש.
הגבלת אחריות
כל המידע והמידע המוצג באתר נמסר "כמו שהוא" ואין החברה אחראית לכל נזק שייגרם כתוצאה משימוש בו, באופן ישיר או עקיף. השימוש באתר הינו על אחריותך הבלעדית.
פרטי קשר
באתר ישנו טופס יצירת קשר המאפשר לך להשאיר פרטי התקשרות (שם, כתובת מייל, מספר טלפון). עליך להקפיד להכניס פרטים נכונים ומדויקים. כל פניה שמתקבלת תטופל בצורה מקצועית ומסודרת.
תנאים נוספים
האתר לא מציע שירותים בתשלום או מכירה של מוצרים, אלא מיועד להצגת עבודותיו של גיא ברכה ולקבלת פניות מקצועיות. אין אפשרות להעלות תוכן לאתר, והשימוש בו מצריך שמירה על אמות מוסר ותנאי השימוש המוגדרים.
שינויים בתנאים
גיא ברכה שומר לעצמו את הזכות לשנות את תנאי השימוש באתר בכל עת. כל שינוי יתפרסם באתר, ותנאים מעודכנים יחולו על כל שימוש עתידי.
פרסומות בהם השתתפתי
שאלות ותשובות
אילו דמויות שגילמת על הבמה או על המסך השאירו בך חותם עמוק ביותר, ומדוע?
הדמות של "דור" בעניין של זמן. היום כשאני מסתכל עלי בתפקיד הזה אני קצת נבוך. חשבתי שאני משחק מישהו שהוא רחוק ממני- גיא. אבל במבט לאחור…כנראה שזה מה שהקרנתי גם החוצה כגיא…עובדה- אני השחקן היחידי שאמרו לו להשתמש בבגדים שהוא לובש מהבית, עם המשקפיים שלי..זה הייתי אני.
מהו האתגר הגדול ביותר שניצב בפני שחקן, וכיצד אתה מתמודד עם אתגרים אלו?
העבודה של השחקן היא "אודישנים" זאת העבודה…כשאתה מתקבל לתפקיד אז זו כבר עבודה שמלאה בשחרור (עם הבמאי טוב והרצפה לא עקומה:-)) האתגר שלי כשאני מקבל עבודה זה- איך אני מספק את הסחורה ועושה את העבודה לשביעות רצוני ורצון הבמאי כמובן.
כיצד אתה ניגש לתהליך של בניית דמות? האם יש לך שיטות או טכניקות מיוחדות?
עם השנים אני פחות מסודר בשיטות ובחוקים. פעם הייתי פועל בכל שיטות המשחק… אוטה האגן, סטניסלבסקי, לי שטרסברג, רצון, מעצור וכ"ו.
היום אני מבין שכל העבודה שאני עושה לפני העליה לבמה,בחזרות ובתהליך העבודה המקדים, יכול לעוף דרך החלון כשאתה על הבמה עם פרטנר או מול במאי. אנחנו כלים ליצירה של הבמאי. אנחנו חלק מהמערכת. דברים יכולים לקרות על הבמה שלא תכננת או צפית ואתה צריך להיות שם ולהקשיה אני ממשיל משחק על הבמה כמו משחק טניס… לקבל ולתת את הכדור.
אני יכול להיות שחקן טניס מעולה, אבל מה אם באמצע המשחק יש רוח חזקה, או יורד גשם, או שהקהל צועק יותר מדי… צריך להקשיב ולהגיב לכאן ועכשיו ולסמוך שהעבודה המקדימה שעשית נמצאת בתודעה שלך פנימה.
אם היית יכול לבחור כל תפקיד בעולם, איזה תפקיד היית בוחר ולמה?
אין לי תפקיד ספציפי. אני רוצה לכתוב תפקיד שייגע באנשים. תפקיד ראשי בטלויזיה זה מה שבא לי כרגע כי המסך הוא הדבר החזק בתקופה שלנו. תפקיד שבו הדמות שלי מובילה את המערכת. תפקיד שבו אנשים מתחברים אלי.
מהם שלושת הדברים החשובים ביותר שלמדת על עצמך כשחקן?
אני תיאטרלי, דרמטי עם חוש קומי שנון שלפעמים רק אני מבין, אני נולדתי להיות שחקן- זו לא היתה בחירה.